Bancontact/Mister Cash en Kunstmaan maken online betalen makkelijker

In het voorjaar van 2014 lanceerde Bancontact/Mister Cash samen met Kunstmaan een campagne rond de nieuwe Bancontact-app. Deze baanbrekende betalingsapp maakt mobiel betalen heel eenvoudig: even de QR-code scannen, pincode ingeven en … betaald, ongeacht bij welke bank je zit. De Bancontact-app vereenvoudigt nu ook het online shoppen enorm. Dus nooit meer zoeken achter je bankkaart, je "bakje", rekeningnummer en responsecodes ingeven.

De voorjaarscampagne (ook van Kunstmaan) liep op TV met 10"-spots op de SBS-zenders, La Une en La Deux. Het leverde intussen al meer dan 100.000 app-gebruikers. Nu start een nieuwe TV-golf, samen met een online campagne. De campagne is ook opmerkelijk omdat INNO en BASE er mee hun schouders onder zetten en zo hun innovatieve karakter benadrukken. De partners versterken elkaars boodschap. De Bancontact / Base spot toont hoe makkelijk je je online BASE-factuur kan betalen met de app. De Bancontact / INNO spot vertelt hoe de app wintershoppen op de vernieuwde INNO-webshop makkelijker dan ooit maakt. Kunstmaan ontwikkelde de campagne en werkte samen met Bancontact/Mister Cash aan de partnerschappen met INNO en BASE.