Kunstmaan en Corona Direct winnen een Effie Award met hun 'Straf hé!’-campagne!

We zetten in 2013 de campagne 'Straf hé!' op om het merk van verzekeraar Corona Direct verder te versterken, en vooral om veel mensen te overtuigen van de kwaliteiten van de supervoordelige Kilometerverzekering, waarmee je maar betaalt voor de kilometers die je rijdt. En dat is heel goed gelukt!

De 'Straf hé!'- campagne is Corona Direct ten voeten uit: eerlijk, snel, efficiënt. En zonder franjes. De boodschap is transparant en duidelijk: "ALS jij minder dan 15.000 km per jaar rijdt, DAN is onze kilometerverzekering voordeliger. Koop NU een kilometerverzekering bij Corona Direct, dan krijg je 3.000 km gratis."

De evenwichtige mediastrategie (met radio, abribus en DM voorop) bracht groeiende bekendheid voor Corona Direct en creëerde een explosie in de vraag naar de Kilometerverzekering. Meer trafiek naar onze site, die door constante optimalisering van de conversiepaden ook leidt tot steeds meer offerte-aanvragen. Activerend, doeltreffend en direct.

Het resultaat? Een stijging van maar liefst 58% in nieuwe verkochte polissen voor Corona Direct, en een Effie Award in de categorie Brand Building voor Kunstmaan en Corona Direct. Straf hé!