Kanker: Doodgeknuffeld en warm aangekaart!

Kanker: Doodgeknuffeld en warm aangekaart!

Update: Onze kankerkaartjes zijn niet meer te koop, sorry! Maar omdat we nog altijd trots zijn op deze actie kun je er hieronder alles over lezen.

Dit jaar sturen we geen gewone eindejaarswensen naar onze klanten en medewerkers. Dit eindejaar hebben we iets dat er een beetje op lijkt: Kankerkaartjes. Pardon? Jawel, je leest het goed.

Een team van Kunstmaan ontwierp originele wenskaarten met een knipoog: strakke visuals in onbeschaamd happy kleuren met, zeker gezien het onderwerp, gedurfde slogans en woordspelingen. Omdat nergens in steen gebeiteld staat dat je kanker niet in het gezicht mag uitlachen, of hem dood mag knuffelen.

De Kankerkaartjes zijn vanaf nu te koop (per setje van 5) via kankerkaartjes.be.

De opbrengst gaat naar het Leuvens Kankerinstituut (LKI), een centrum dat werd opgericht in de schoot van het UZ Leuven en de KU Leuven.

Waarom kozen de Kunstmaners voor het LKI?

Eén van hen ervoer onlangs het belang en de kracht van de warmbloedige aanpak van het Leuvens Kankerinstituut (LKI). Met elk verkocht kaartje hopen ze dan ook iets bij te dragen aan de strijd tegen kanker.


Alvast een gezwellig kerstfeest en gelukkig nieuwhaar gewenst vanwege het ganse Kunstmaan | Accenture Interactive-team!