Kunstmaan en Comfort Energy maken het gezellig

Op maandag 11 april start in Limburg een grote awareness-campagne van Comfort Energy. Kunstmaan zet met deze campagne Comfort Energy op de kaart als de gezelligste energieleverancier van het land, en brengt de uitbreiding naar gas en elektriciteit onder de aandacht.

Aanstaande maandag 11 april start een grote awareness-campagne voor Comfort Energy. De doelstellingen van deze campagne zijn enerzijds een verhoging van de merkbekendheid en anderzijds informeren dat Comfort Energy naast mazout nu ook elektriciteit en gas levert. Bij deze eerste campagne ligt de focus op Limburg, de thuisbasis van Comfort Energy, mazoutprovincie bij uitstek en dé gezelligste provincie van het land.

Kunstmaan en Comfort Energy kozen voor een uitgebreide mediamix: de campagne loopt op TV Limburg, Radio 2 Limburg, Het Belang van Limburg (zowel in print als online) en out-of-home, en wordt daarnaast ook ondersteund met online bannering, direct mailings en eDM’s.

Voor de TV-spot werden de echte Comfort Energy-chauffeurs ingeschakeld. Marketing Manager Kristien Vanderspikken: “Voor ons is het een bewuste keuze om te laten zien wie we zijn: een lokale, menselijke en toegankelijke leverancier van mazout, gas en elektriciteit. De hartelijkheid van onze mensen, hun jovialiteit zorgt voor vertrouwen bij de klanten, en dat is precies wat we willen uitstralen in onze campagne. In onze business is persoonlijk contact namelijk heel belangrijk.”

Billboard
Radiospot