Kunstmaan en SBS: De ideale partners

SBS Belgium, het mediahuis van de zenders VIER en VIJF, maar ook van kleinere zenders als Discovery Channel, MTV, TMF, Libelle tv, nickelodeon, ... koos na een consultatieronde voor Kunstmaan als communicatiepartner. De opdracht: SBS er laten uitspringen in het zeer brede Vlaamse (Belgische) media-landschap, met een focus op online communicatie.

Bij de scherpstelling van het merk bleek al snel dat het creatieve DNA van de zenders en productiehuis Woestijnvis ook zeer hard leeft bij SBS. In de B2B communicatie zal de creativiteit van de programma’s en van de zenders, maar ook van de advertentie-mogelijkheden dan ook een belangrijke rol spelen.

De communicatie zal draaien rond de mogelijkheden die creatieve televisie biedt voor adverteerders, het sterke team dat samen met bureaus en adverteerders op zoek gaat naar de beste oplossingen en de vele innovaties van SBS Belgium.

In eerste instantie werd de website aangepakt die eind augustus live ging: www.sbsbelgium.be. De campagnes worden in het najaar opgestart.