Kunstmaan laat de muren praten voor Grandeco

Het Belgische Grandeco Wallfashion Group is een van de belangrijkste wereldspelers voor decoratieve wandbekleding. Vanuit de hoofdzetel in Tielt is de groep actief in meer dan 80 landen wereldwijd.

Grandeco Group homepage

Grandeco maakt werk van een sterkere positionering op de B2B en B2C markt. Kunstmaan werkt voor Grandeco aan een nieuwe merkarchitectuur, een volledige rebranding, en een daarbij aansluitende unieke klantenbeleving op alle kanalen. Kunstmaan is de geïntegreerde brand- en communicatiepartner en helpt bij de merkidentiteit (naam, logo, stijl, moods,…), website, brochures, collectieboeken, how to-video’s, beursstanden,…

Naar aanleiding van Heimtex in Frankfurt (12 – 15/1), de belangrijkste textielbeurs van Europa,  lanceerde Grandeco nu een eerste nieuw merk “Grandeco Boutique”, terug te vinden in de speciaalzaak, samen met een eerste nieuwe collectie “Chic Structures”. Andere volgen.

Met de rebranding presenteert Grandeco zich als het kwaliteitsmerk dat mensen inspireert en helpt hun persoonlijke stijl te vertalen naar hun wandbekleding om zo de perfecte, persoonlijke leefruimte te creëren.

Bob De Smedt
Bob De Smedt
Partner / Strategisch directeur
+32 16 300 780