Kunstmaan zet Antwerpse Kempen op 'Streekview'

Hoe kun je de toeristische troeven, de geweldige logies én de lopende promoties van de Antwerpse Kempen in één klap in kaart brengen?

Dat was de vraag die Kunstmaan voor het derde jaar op rij moest proberen te beantwoorden voor de dienst Toerisme van de provincie Antwerpen (TPA). Voorwaarde was wel dat dit moest gebeuren op een manier die bij 'de Kempen' past: 'Boenk erop' dus.

Daarom ontwikkelde het Leuvense communicatiebureau 'Kempen Streekview', een interactieve kaart die verder kijkt dan de 'street' en heel de 'streek' behandelt. Inzoomen, uitzoomen, droppen en vele andere tools maken het platform tot een totaalervaring. Bovendien wordt het geheel aan elkaar gepraat door Kempense van dienst Ann Van Elsen. Zij verschaft uitleg over de bezienswaardigheden, maar zorgt er ook voor dat je als bezoeker een weekendje weg kunt winnen als je kunt raden hoe ze het ervan afbrengt in proeven als koeknuffelen, geiten melken, konijnenkeutelsmullen, boerengolf... Allemaal terug te vinden op kempenstreekview.be.

De campagne wordt ondersteund en gelanceerd via een radiocampagne (eveneens met Ann Van Elsen), een online campagne en een insert in UIT Magazine. Kortom: "Kempen Streek View, goegelt da mor is!"