Kunstmaan zet mee z'n schouders onder het makkelijkste betaalmiddel ooit: de Bancontact-app.

Bancontact/Mister Cash zet z’n 25e verjaardag extra in de verf met de lancering van een nieuwe betaalapp voor smartphones en tablets. Kunstmaan, de vaste communicatiepartner van Bancontact/Mister Cash, stond in voor de lanceringscampagne.

De pilootversie van de Bancontact-app werd in 2013 gelanceerd én getest door een 50.000-tal gebruikers. Op basis van hun feedback werd de app verbeterd en uitgebreid tot de versie die nu in de app stores gratis wordt aangeboden.

De app ondersteunt 3 toepassingen voor makkelijk en snel mobiel betalen:

  • vrienden terugbetalen
  • online betalen
  • rekening op restaurant of aan de kassa betalen

Daarnaast creëerde Kunstmaan een nieuwe, volledig responsive website voor Bancontact/Mister Cash. Kernwoorden: sterk en functioneel design, aangename user experience en makkelijk terug te vinden content.

Het gemak en de veelzijdigheid van de Bancontact-app worden in verschillende media, waaronder een reeks 10-secondenspots op Vier en Vijf, mobile advertising en online video seeding, duidelijk gemaakt. Na deze eerste golf staan ook nog 2 campagnes in het najaar op stapel.

Sinds 2011 bouwt Kunstmaan als communicatiepartner van Bancontact/Mister Cash aan een succesvolle merkidentiteit via een reeks opvallende campagnes.