Mensura en Kunstmaan staan er samen, zonder verzuim

Afwezige medewerkers zijn gemiddeld goed voor 2,6% van de totale loonkost. Een confronterend cijfer, zeker als je weet dat werkverzuim ook verlies aan productiviteit, kennis en ervaring met zich meebrengt.  Veel organisaties lijken deze gevolgen te ondergaan en kunnen de vinger niet leggen op de oorzaken van het verzuim. Precies daarom heeft Mensura zijn Verzuimkompas ontwikkeld: een online tool die zorgt voor een heldere blik op het ziekteverzuim in organisaties. Daarnaast werd ook de Verzuimcalculator ontwikkeld. Een handige online rekenmachine die de verzuimkost in een handomdraai berekent én aangeeft wat je als organisatie kan besparen.

Deze twee tools werden ontwikkeld door Kunstmaan. Bij deze grote ‘verzuimcampagne’ passen ook een nieuwe reeks radiospots, een landingspagina, een heel gerichte SEA-campagne en een Facebookpagina. Ook LinkedIn en Twitter worden ingeschakeld om de zeer specifieke doelgroep van HR managers te bereiken. De campagne loopt tussen 25 september en 25 oktober.

Deze combinatie van creatieve communicatie, design en development kenmerkt de aanpak van Kunstmaan.

Mensura is specialist op vlak van preventie, veiligheid en gezondheid. Ze bieden advies, oplossingen en diensten op maat van uw bedrijf. Hebt u een helder beeld van het ziekteverzuim in uw organisatie? Kent u de pijnpunten en weet u met welke acties u kunt ingrijpen? Ga gericht aan de slag met Mensura! Meer info op www.mensura.be.