Westtoer in zee met Kunstmaan en Wim Opbrouck

Westtoer pakt uit met een originele campagne naar de toeristische sector aan de kust. Alle kusthandelaars, van horeca tot logiesbedrijven, krijgen per e-mail drie verschillende filmpjes toegestuurd waarin Wim Opbrouck hen aanzet om op hun website een link te plaatsen naar www.dekust.org.

Kunstmaan distilleerde uit de briefing drie belangrijke argumenten om de handelaars te overtuigen, goed voor evenveel scenario’s. Het bureau wist bovendien Wim Opbrouck als acteur en Lou Bergmans als cameraman te strikken om de drie filmpjes in te blikken. De lichtabsurde aanpak werkt wonderwel om de vrij complexe boodschap begrijpelijk over te brengen.

Resultaat: een nieuwe boost voor de kustwebsite van Westtoer, een van de belangrijkste toeristische sites in België, met jaarlijks ruim 1,2 miljoen bezoekers. Op de campagnewebsite www.iklinkmee.be, eveneens een ontwerp van Kunstmaan, kan u de filmpjes bekijken.